.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی۳۵۰ نقطه حادثه خیز در سواحل مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شناسایی ۳۵۰ نقطه حادثه خیز در سواحل استان خبر داد و گفت: ۹۵ طرح سالمسازی دریا در استان اجرا شده است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی سه شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریای مازندران ویژه سال ۹۶ اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی برای اجرای طرح ساماندهی سواحل برای تعطیلات عید سعید فطر و تابستان و ورود مسافران و گردشگران به مازندران است تا تلفات غرقی در  سواحل نداشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۹۵ طرح در سواحل  استان اجرا و بیش از ۳۵۰ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران،  با اعلام اینکه در اجرای طرح ساماندهی سواحل  همه سازمان‌های مربوطه مستقر بودند، افزود: در سال گذشته ۸طرح ساحلی در ۸ شهر ساحلی بااعتبار مشترک شهرداری‌ها و دولت اجرا شد.

یونسی بابیان اینکه طی دو سال اخیر با اختصاص  بودجه لازم به این طرح حقوق ناجیان غریق پرداخت‌شده است، گفت: همچنین در سال گذشته لوازم جدید، هزار و ۴۵۰ دست لباس و...  به ناجیان غریق اختصاص یافت.

به گفته یونسی در سال گذشته با تخلفات برخورد مناسبی صورت گرفت با رونمایی از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در طول سال  برخی محصولات جدید خریداری و به‌کارگیری شد.

وی با اعلام اینکه ۱۵ کیلومتر از حریم ساحلی دریای خزر آزادسازی شد، تصریح کرد: با اقدامات انجام‌شده در سال ۹۵ شاهد کاهش ۷۱ درصدی میزان غریق در سواحل استان بودیم درعین‌حال در طول این دوره با تلاش فرمانداران و نیروی انتظامی و... از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری به عمل آمد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از به‌کارگیری یک هزار و ۳۵۰ نفر از بسیجیان در قالب ناجیان غریق در سال جاری خبر داد و گفت:  در بیش از ۳۰۰ نقطه تابلو اخطار منطقه شنا نصب گردید که بسیاری از این تابلوها توسط افراد فرصت‌طلب تخریب شد.

یونسی بابیان اینکه سالانه  بیش از ۲۰ میلیون نفر به مازندران مسافرت می‌کنند، تأکید کرد:  بر طبق این آمار  استان مازندران نیازمند اعتبار و بودجه ملی است و امسال درزمینهٔ زیباسازی و سالم‌سازی سواحل تحت پوشش، دستورالعملی برای پلاژها فرستاده خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.697 seconds.